149

capsula multibrand store, Budapest VI., 2010-2011

A tervezés során célként szerepelt egy olyan semleges, letisztult egyszerű a szakmai nyelvben „divatdiktátor üzlet”-ként emlegetett környezet létrehozása, melyben az áru különleges szerepet kap, az ide látogatónak olyan érzése van, mintha kiállítótérben sétálna, ahol a különböző atrakciók észrevétlenül vonzzák tovább és tovább a szemlélődőt, nem megfeledkezve és nem háttérbe szorítva az eladásra kínált árut. A tervezés során során meghatározó volt az üzlet multibrand jellege, így nem kellett ragaszkodnunk a márkaüzletekre jellemző egységes kialakításhoz. A koncepció ezért a minél letisztultabb kialakítást célozta, amit a fehér színt és a fényes nagy sík és íves felületeket alkalmaztunk. Az így létrehozott környezet az üzlet kínálatának ruháit és kiegészítőit helyezi előtérbe.
Az üzlet a különböző nemzetközi high-fashion divatházak kínálatából válogat, így az érdeklődők a következő márkákkal találkozhatnak a polcokon: Tom Ford női vonal és kiegészítők; Dolce & Gabbana férfi, női, kiegészítők; Giorgio Armani férfi vonal, kiegészítők; YSL férfi, kiegészítők; Blumarine; Givenchy női vonal, kiegészítők; Pucci cipők; Cesare Paciotti női és férfi.....







































Megbízó: Fashion Café Zrt.

Tervező: Göcsei Sándor és Korompay Enikő
Épületgépész: Légmester Kft.
Elektromos: Lisys Zrt.
Sprinkler: NeMá Szolgáltató Bt.

Fotó: Bujnovszky Tamás és Göcsei Sándor

Kivitelező: Fashion Café Zrt.
Gipszkarton, világítás: Lisys Zrt.
Bútorok, falburkolatok: Vonalzó Kft.
Légtechnika: Légmester Kft.

Vázlatterv: 2010
Kiviteli terv: 2010
Kivitelezés: 2011

Bruttó terület: 230 m2